søndag 27. februar 2011

Ut på tur


Løvenes konge? Eller var det løvenes kongle....?



Bror ble sendt ut for å fange ved, mens Julia og tante fikk fyr på bålet.
For som Julia sier,
tur uten pølser er ikke tur.

"Tante har du med lomper?"
"Nei det har jeg ikke"
"Da tror jeg ikke du har med brød heller... så jeg får spise fra pinnen!"


Jørgen er ikke lei på å spise pølser han heller.


Kaffekoppen til bror er tom på dette bildet, det var ikke min.
Den var full og varm, så jeg satte den fra meg i snøen.
Da så Hudin sitt snitt til å ta seg en liten smak.
Han fant ut at kaffe ikke var noe godt,
og at det ikke var noe behagelig å brenne seg på tunga.



Og alle var enige om at vi hadde hatt en fin tur

2 kommentarer:

  1. Gerd Iren Andersen27. februar 2011 kl. 13:40

    Så fine bilder. Kosa dere skikkelig ser jeg :o)

    SvarSlett