fredag 14. august 2009

Mimsemumsa samler...

Det sies at alle samler på noe, at det er en arv vi har dratt med oss fra steinalderen, da vi måtte samle for å overleve. Folk samler på de rareste ting, kulepenner, tomme ølbokser, fantometblader fra 70-tallet, servietter, gamle bilradioer, colakorker, rosa bæreposer, glansbilder, barbiedukker, pez-figurer - you name it! Jeg samler på bøker og støv - ihvertfall ser det sånn ut... Mimsemumsa samler på fingerbøll, så jeg har sett det som min oppgave å utvide samlingen hennes hver gang jeg er på tur utenfor fylket. Så da samler vel jeg på en måte på fingerbøll jeg også!




1 kommentar:

  1. Å jammen er ho gla` for at noen hjelper til med samlingen! Selv om det betyr at jeg samler litt mere støv jeg også!
    Tuuuusen takk :)
    Mumseklem fra meg :)

    SvarSlett