søndag 13. mars 2011

Flytte

Jeg skal flytte!

Flytte fra leiligheten, der jeg har bodd i snart 13 år.

Den shabby'e leiligheten som jeg er så glad i!

Jeg er nok så glad i den fordi den er bare min!

Etter etter "ekteskapet fra helvete", var denne leiligheten redningen for meg og gutta.
Og her har vi bodd siden...

Og vi skal ikke flytte ca 400 meter slik foreldrene mine gjorde - vi skal flytte langt!
Til Jæren!


Det er nesten som å flytte til ett annet land!
De snakker jo et annet språk der, eller som jeg sier:
"Jeg er litt "jær-døv" - dvs jeg må se på folk for å skjønne hva de sier.
Det er litt slik tunghørte folk har det tror jeg.
Det er mange ord som er veldig forskjellige fra de ordene vi bruker her.
Og det høres jo litt "løye" ut!

Men nå er jobb og skole på plass - så det er bare å kaste seg ut i det :-)

2 kommentarer:

  1. Gerd Iren Andersen14. mars 2011 kl. 09:33

    Uff... Stakkars meg :(( Hvem skal jeg ringe til om jeg klemmer fingeren min da a???

    SvarSlett
  2. Du kan jo ringe meg, men det tar litt lenger tid før jeg kommer å kjører deg på legevakta :-)

    SvarSlett