onsdag 4. mai 2011

Nå skal jeg bli rik på bloggen min!

I natt, mens jeg var på nattevakt, så jeg en gammel reprise av Forbrukerinspektørene


Dette programmet handlet blant annet om bloggere, bloggere som tjente mye penger på bloggen sin. Det var ei jente med i programmet som tjente 100 000 i mnd på bloggeriene sine! Nesten hver dag fikk hun tilsendt produkter, og om hun blogget om disse produktene så fikk hun penger i tillegg. (Dette fikk meg til å tvile litt på sannhetsgehalten i sminke og mote-tipsene hun kom med...)

Så jeg tenkte - dette kan jo ikke være noen heksekunst!

Men jeg er vel ikke å anse som et stilikon, og jeg tviler på at det er mange som ville ansatt meg som interiørarkitekt. Ikke baker jeg kaker som ser ut som prinsesseslott, og ikke blogger jeg om skrytebilder fra hagen min.

Men jeg cand. ymse håndarbeidsting!
Jeg hekler, strikker og syr!

Garn kjøper jeg ofte hos


Jeg lar meg inspirere av


Symaskinen kommer fra


På den syr jeg med stoff, mønster og tråd fra


Det hender også at jeg er innom hos

Når jeg handler mat er det stort sett hos



Og det hender til og med, når ingen jeg kjenner ser det, at jeg kjøper




Så nå skal jeg bare lene meg tilbake,
og vente på at produkter og penger skal komme strømmende på!

2 kommentarer:

  1. Utrolig bra! Du får fortelle senere om alle millionene. :oD

    Klem fra Ingers :o)

    SvarSlett
  2. Ja jeg skal dele med meg av rikdommen :-)

    SvarSlett