onsdag 1. juli 2009

Hvem er egentlig død?



Michael Jackson er død -
det må vel de fleste ha fått med seg nå vil jeg tro.
Og konspirasjonsteoriene hagler over oss.




Prinsesse Diana er død, og Elvis er død, John F. Kennedy er død,
og noen mener også at gode gamle Beatles-Paul er død.


Han skal visst nok ha dødd på 60-tallet, og han vi tror er Paul er bare en stand-in!

Felles for disse er jo alle teoriene om "hva som egentlig har skjedd".



Kanskje ingen av dem er døde?



Det var jo rykter om at JFK ble flyttet til en avsides øy,
kjøpt av Onassis, så han skulle få være i fred (JFK altså, ikke Onassis).


Så jeg ser det for meg; JFK har invitert dem alle sammen til seg på en livslang ferie? Diana ligger i en baden-badenstol på stranda, med en festlig paraplydrink lett tilgjengelig, JFK står og griller under en palme, Elvis og Paul driver å jammer litt - så kommer Michael! "Hællæ x-svigerfar - får man være med å synge litt her?" Paul blir over seg av glede, men setter igang med de første strofene av "The Girl is mine" og nikker diskret over mot Diana, mens Kongen klemmer sin x-svigersønn forsiktig så ikke nesa hans skal ramle av...

Er nok litt av en ferie tenker jeg!

1 kommentar: