onsdag 8. juli 2009

Hyttebesøk av Linda(s rom)

Jeg og Henrik er på ferie på hytta -
ettersom det regner stort sett hele tiden
blir det en del strikking...
Her har vi Henrik på "spillerommet".
X-box må man jo ha på hytta,
ellers vil jo ikke fjortissene være med...

I dag fikk vi besøk av Linda(s rom).
Hun gikk berserk med fotoapparatet, og følgene ser dere under her...
Hun syntes blandt annet at Dassboka vår var veldig morsom!
Godt at det er korte historier i den boka,
ellers hadde hun vel ikke hatt tid til å komme ut å drikke vin.

Her ser dere kroken der vi pleier å sitte på kvelden, og nyte solnedgangen.
Ikke i kveld vel og merke, ettersom solnedgangen meldte avbud pga regn.

Hun klarte å knipse strikkeguruen (meg)
i ferd med å bedrive Seline-klær...

Sofaen fikk hun også med seg, legg merke til kuskinnet, som het Dagmar da det hadde kropp inne i seg og vandret rundt lykkelig på Asmaløya...
Og da kom jeg på en historie - en kompis av meg, Ole Jørgen Nilsen, var i en jålete møbelbutikk i Gamlebyen. Der satte han seg ned i en fjong stressless; da kom en dame som jobbet der bort og lurte på om han trengte hjelp... Ole Jørgen spurte hva stolen kostet - og fikk til svar at den kostet 16 000 kr, og at den kostet 17 500 kr om han ville ha kuskinn. Da ble Ole Jørgen litt forfjamsa, og lurte på om stressless'en var så avansert at han måtte ta kurs i å bruke den!

Der er jaggu hjørneskapet i ekte Andersen-design,
laget av furu som har vokst utenfor hytta!


Linda måtte ta bilde av senga der hun skal sove i natt!


Og dassen... En vaskeekte snurredass -
med vifte i, så det ikke lukter bæsj!

Og Linda selvfølgelig!

Linda syntes at mamma hadde fine blomster! Jeg liker ikke å innrømme det,
men det er jo faktisk mine foreldre sin hytte...

Det nye kjøkkenet - fra Ikea selvfølgelig
(jfr. tidligere blogging om Ikea)

Bæsjereglementet!

Voksen-juice - nysmugla fra "nordpolen".
Dvs det øvre systembolaget i Strømstad,
det ligger jo lengst mot nord, derfor navnet "Nordpolen"

Henrik og mamma....

2 kommentarer:

  1. Hei Gry :) Så koslig hytte du (dine foreldre) har :) Ser veldig koslig ut :)Deilig å ha ett tilfluktssted ;) På en måte ganske morro å se bloggen din :) S
    Du er deg lik ;)Jeg må vel prøve å skjerpe meg jeg også og få igang bloggen min igjen :)Ønsker deg og dine en riktig god sommer. Klemmer Fra Hege (Gul avd;))

    SvarSlett
  2. :) Deilig vær ute å være inne i ....

    Kos dere fortsatt -
    MumseKlem fra meg :)

    SvarSlett